hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۴۶ نفر رسید

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۴۶ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۱۴۶ نفر خبر داد.
پرویز یزدان پناه سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام به علت ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند تا شمار قربانیان کرونای استان به ۱۴۶ نفر برسد.
وی با اشاره به اینکه امروز ۲۸۱ نمونه از آزمایشگاه یاسوج دریافت شد، تصریح کرد: بیشترین موارد مثبت مربوط به بویراحمد با ۵۴ درصد، گچساران ۲۵ درصد، بهمئی ۱۵ درصد و بقیه موارد مربوط به شهرستان‌های کهگیلویه و دنا است.
یزدان پناه تصریح کرد: در حال حاضر ۲۷۷ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۲۴ نفر مبتلای قطعی است.
یزدان پناه با بیان اینکه ۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند، افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۸۱۰۷ مورد گزارش شده است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: از عموم مردم شریف استان عاجزانه تقاضا داریم رعایت موازین بهداشتی از جمله رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در تجمعات و نرفتن به مسافرت را به طور کامل در رأس برنامه‌های خود قرار دهند و همچنین از آمد و رفت به مکان‌های آلوده و سربسته خودداری کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد