hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > بعید می‌دانم لیگ واترپلو فعلا انجام شود/ منبع درآمد افراد زیادی وابسته به لیگ است

بعید می‌دانم لیگ واترپلو فعلا انجام شود/ منبع درآمد افراد زیادی وابسته به لیگ است

ابوالفضل باغستانی گفت: با این شرایط موجود بعید می‌دانم به این زودی‌ استخرها باز شود و امکان برگزاری لیگ‌ها وجود داشته باشد.
مربی تیم واترپلو، در خصوص برگزاری لیگ برتر واترپلو و شنا اظهار کرد: طبق پروتکل‌های بهداشتی که از سوی فدراسیون اعلام شده محیط استخر نا امن است و قابل بازگشایی نیست. بعید می‌دانم به این زودی استخرها بازگشایی شود، مخصوصا برای رشته‌ای همچون واترپلو که بازیکنان نزدیک به هم هستند و برخوردها در محیط آبی زیاد است. از طرفی استخرها مسقف هستند و با توجه به سرد شدن هوا در ایران امکان استفاده از استخرهای روباز هم وجود ندارد. بعید می دانم با این شرایط حداقل ظرف چند ماه آینده امکان برگزاری لیگ واترپلو وجود داشته باشد.
باغستانی در ادامه گفت: ۸ ماهی است که استخرها تعطیل است و شناگران هیچ تمرینی نداشته اند. متاسفانه خیلی افت کرده‌اند و شرایط خوب نیست. منبع درآمدی تعداد زیادی از افراد همین لیگ‌ها بوده است که با انجام نشدنش قطع خواهد شد و زندگی افراد زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی در خصوص آسیب‌های احتمالی ناشی از تعطیلی لیگ واترپلو و شنا به سبب شیوع کرونا اظهار کرد: متاسفانه این تعطیلات اولین ضربه را به تیم‌های پایه در تمامی استان‌ها وارد کرده است. ورزشکاران آبی در حال حاضر تنها تمرینات بدنسازی را در خشکی انجام می‌دهند و متاسفانه مدت زیادی است که هیچ تمرینی در آب نداشته اند و در این زمینه خیلی تحلیل رفته‌اند. در بحث استعدادیابی هم که هر ساله انجام می‌شده متاسفانه در این شرایط نتوانستیم کاری انجام دهیم.
مربی واترپلو در ادامه در خصوص وضعیت رشته‌های آبی در یزد گفت: در یزد هم همانند همه استان‌ها طبق پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده استخرهای سرپوشیده تعطیل است و هیچ استخری مجوزی برای بازگشایی ندارد. در یزد تا جایی که می‌دانم هیچ استخری هم فعالیت نمی‌کند و اگر فعالیتی وجود داشته باشد اداره ورزش و جوانان یزد برای پلمپ آن اقدام خواهد کرد.
باغستانی در ادامه گفت: از استان یزد چند ورزشکار در تیم ملی داشتیم. سه نفر در رده سنی زیر ۱۷ سال بودند که خود من مربی تیم بودم و مقام آسیایی نیز کسب شد. در رشته زیر ۲۰ سال هم ملی‌پوشانی داشتیم. با پیشگامان یزد هم در لیگ‌ها شرکت داشتیم که به دلیل شیوع کرونا هنوز امسال موفق نشده‌ایم تمرینات تیم را در محیط آبی آغاز کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد