hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > مچ اندازی یک امتیازی شفر و نکونام

مچ اندازی یک امتیازی شفر و نکونام

در ادامه هفته هفتم لیگ‌برتر، دیروز سه بازی برگزار شد که به احترام شهدای حمله تروریستی اهواز، با قرائت فاتحه و ‏یک دقیقه سکوت آغاز شد و در ابتدای دو مسابقه امروز نیز این اتفاق تکرار خواهد شد. در حساس‌ترین بازی روز گذشته، نساجی و استقلال از ساعت 19:30 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به میدان رفتند.

در ادامه هفته هفتم لیگ‌برتر، دیروز سه بازی برگزار شد که به احترام شهدای حمله تروریستی اهواز، با قرائت فاتحه و ‏یک دقیقه سکوت آغاز شد و در ابتدای دو مسابقه امروز نیز این اتفاق تکرار خواهد شد. در حساس‌ترین بازی روز گذشته، نساجی و استقلال از ساعت 19:30 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به میدان رفتند. پیش از شروع این دیدار، سید مهدی رحمتی دروازه بان و کاپیتان استقلال به سمت جواد نکونام سرمربی نساجی و هم تیمی سابق خود در استقلال و تیم ملی رفت تا نشان دهد کدورتی بین آنها وجود ندارد. بازی با سوت حسین زرگر آغاز شد و علی کریمی هافبک دفاعی استقلال در دقیقه ۵ نخستین حمله نصفه و نیمه نساجی را دفع کرد. در این صحنه قائمشهری‌ها و نکونام اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور مسابقه، دستور به ادامه بازی داد. در ادامه، شاگردان وینفرد شفر برای آرام کردن بازی به حفظ توپ پرداختند و دو بار هم تا نزدیکی‌های دروازه نساجی پیش رفتند اما در رسیدن به گل ناموفق بودند. با گذشت ۲۰ دقیقه از بازی، استقلال با میدان‌داری طارق همام هافبک عراقی خود سوار بر بازی شد اما بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر ناکام بودند. طارق همام در دقیقه ۳۰ فرصت خوبی را برای مرتضی تبریزی فراهم کرد که ضربه سر این بازیکن خوب نبود و مدافعان نساجی توپ را دور کردند. مهم‌ترین صحنه بازی در دقیقه ۴۰ روی کار تیمی بازیکنان استقلال خلق شد. در این صحنه ارسال خوب خسرو حیدری به تبریزی رسید و پاس تکضرب این بازیکن با ضربه روح‌الله باقری مهاجم آبی‌ها همراه شد که با واکنش خوب حامد لک دروازه بان نساجی‌ بی‌ثمر ماند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در بین دو نیمه دیدار نساجی و استقلال از سوی باشگاه نساجی از بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری ایران که در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا با کسب مدال طلا از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد، تقدیر به عمل آمد. سلیمی که قائمشهری است، از هواداران ویژه نساجی به شمار می‌آید.
نیمه دوم، بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. در ادامه، شفر و نکونام دست به تعویض زدند و بازیکنان تهاجمی خود را به زمین فرستادند اما حضور الحاجی گرو برای استقلال و محمد عباس‌زاده در خط حمله نساجی جواب نداد. لحظاتی از بازی هم به درگیری میان بازیکنان دو تیم گذشت و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا استقلال دو امتیاز دیگر را هم از دست بدهد.
   پیروزی سایپا و استقلال خوزستان
دیروز دو بازی دیگر برگزار شد که در یکی از آنها استقلال خوزستان در خانه از ذوب‌آهن پذیرایی کرد. این مسابقه با تک گل میثم کریمی (۷۶)، به سود شاگردان داریوش یزدی به پایان رسید تا ذوب آهن با سرمربیگری امید نمازی سومین باختش در لیگ را تجربه کند. سایپا هم در ورزشگاه دستگردی مقابل مهمان خود، نفت مسجد سلیمان 2 بر یک به برتری رسید. موسی کولیبالی (۳۸) برای نفت و محمدرضا سلیمانی (۶۳) و رضا اسدی (۷۶) برای سایپا گلزنی کردند. علی دایی و شاگردانش در حالی موفق به کسب 3 امتیاز این دیدار شدند که یک نیمه با اخراج ساموئل سارفو(46) با یک یار کمتر بازی کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد