hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > آذری: دنبال بازیکنانی که ارقام نجومی می‌خواهند نیستیم

آذری: دنبال بازیکنانی که ارقام نجومی می‌خواهند نیستیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: ما دنبال بازیکنانی که ارقام نجومی می‌خواهند نیستیم و از این پول‌ها نمی‌توانیم به کسی بدهیم.
سعید آذری، در خصوص آخرین وضعیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه فولاد خوزستان، اظهار داشت: خداراشکر شرایط تیم خیلی خوب است و کادرفنی باقدرت مشغول آماده‌سازی تیم است. احتمالا ما ۲ بازیکن جدید به زودی جذب می‌کنیم تا فهرست‌مان برای فصل جدید تکمیل شود.
وی افزود: بازیکنان جدیدی که می‌گیریم باکیفیت هستند و بازیکنانی هم که الان در تیم ما بازی می‌کنند خیلی خوب هستند. مطمئنا اگر ما بازیکنان خوبی نداشتیم، نمی‌توانستیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. از طرفی، ما دنبال بازیکنانی که ارقام نجومی می‌خواهند نیستیم و از این پول‌ها نمی‌توانیم به کسی بدهیم.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه گفته می‌شد این باشگاه با سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال مذاکره کرده، تصریح کرد: ما پرونده جذب دروازه‌بان را بسته‌ایم و برای این پست، محسن فروزان را روز گذشته جذب کردیم؛ بنابراین دیگر نیازی به خرید دروازه‌‎بان نداریم.
آذری در پایان در واکنش به اینکه هنوز هم نام جواد نکونام اطراف نیمکت استقلال به گوش می‌رسد، خاطرنشان کرد: من به این شایعات نه گوش می‌کنم و نه توجه می‌کنم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد