hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ایزدیار: ۷ ماه است که داخل آب نرفته‌ام

ایزدیار: ۷ ماه است که داخل آب نرفته‌ام

قهرمان بازی‌های پارآسیایی جاکارتا گفت: امیدوارم مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی مساعدت کرده و استخری برای قهرمانان خراسانی فراهم کند تا بتوانیم تمرینات خود را آغاز کنیم.
شاهین ایزدیار، قهرمان پارالمپیکی شنای ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کل مدتی که مجید محمدی‌فر در هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی حضور داشت فقط یک بار او را در استخر دیدم. وعده‌هایی که دادند هیچ کدام عملی نشد. با توجه به صحبت‌هایی که از مربی‌ام و دبیر هیات شنیده بودم، متاسفانه عملکرد خوبی در هیات استان نداشتند.
وی در خصوص وضعیت تمرینات خود خاطرنشان کرد: ۷ ماه است که داخل آب نرفته‌ام و ضربه بزرگی به من و سایر شناگران وارد شده است. بیشترین آسیب در کرونا را رشته شنا دیده است. ۸۰ درصد کارمان در آب است و از آن محرومیم. مگر چقدر می‌توانیم بدنسازی انجام دهیم تا ظرفیت هوازی خود را حفظ کنیم؟
قهرمان بازی‌های پارآسیایی جاکارتا ادامه داد: امیدوارم مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی مساعدت کرده و استخری برای قهرمانان خراسانی فراهم کند تا بتوانیم تمرینات خود را آغاز کنیم. اگر استخرها کماکان بازگشایی نشود، ضربه بزرگی به شناگران کشور وارد خواهد شد. مقرر شده بود از ابتداء مهر ماه در هر استان یک استخر برای قهرمانان و ورزشکاران بازگشایی شود، اما با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا این اتفاق رخ نداد.
ایزدیار در خصوص وضعیت برگزاری مسابقات پارالمپیک توکیو عنوان کرد: وضعیت برگزاری پارالمپیک هنوز مشخص نیست، اگر هم مسابقات برگزار شود بدون حضور تماشاگران خواهد بود. ۷۰ تا ۸۰ درصد درآمدزایی میزبان المپیک از توریست‌ها و تماشاگران است و با وجود این مسائل احتمال برگزاری آن پایین است.
وی گفت: شناگران خیلی از کشورها در وضعیت کنونی کرونا، تمرین دارند و خیلی از کشورها همچون ایران، تمرینات شناگرانش متوقف شده است. در ایران تنها استخری که باز شده، استخر آزادی تهران است که فقط چند شناگر تیم ملی در آن تمرین دارند و کسی از پارالمپیکی‌ها اجازه تمرین در آن استخر را ندارد. البته برای من به طور جداگانه نامه زده و اجازه تمرین در آن استخر داده شده است، اما اگر این اتفاق در مشهد رخ داده و استخری بازگشایی شود برایم خیلی بهتر است، در غیر این صورت مجبورم تمریناتم را در تهران دنبال کنم.
قهرمان بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در رابطه با حمایت‌های فدراسیون جانبازان و معلولین تصریح کرد: به دلیل تعطیلی تمرینات و استخرها و عدم برگزاری مسابقات، فدراسیون هم دستش برای حمایت بسته بوده است. حتی مسابقات داخلی هم نداشته‌ایم و تمام شناگران وضعیت مشابهی داشته و از آمادگی لازم برخوردار نیستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد