hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > آقای قاسم خانی چطور دلتان آمد با یک دزد اینطور حرف بزنید؟!

آقای قاسم خانی چطور دلتان آمد با یک دزد اینطور حرف بزنید؟!

صحبت‌های مهراب قاسم خانی در مواجهه با سارق گوشی‌ دخترش، واکنش متفاوت کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.
روز گذشته فیلمی از مهراب قاسم خانی و دخترش در یکی از آگاهی‌های تهران منتشر شد که در آن قاسمخانی در مواجهه با سارق گوشی دخترش با عصبانیت و ناراحتی حرف‌های تندی می‌زند. قاسم خانی در قسمتی از صحبت‌هایش خطاب به سارق می‌گوید: "من دختر بزرگ نکردم،گردن کلفتی مثل تو خفتش کنه".
انتشار این فیلم با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران در توئیتر همراه شد. آنها در پست‌هایی انتقادی خطاب به قاسم خانی نوشتند آن روزی که هشتگ #اعدام_نکنید برای قاتلان راه می‌انداخت آیا فکر چنین روزی را کرده بود که ممکن است دختر خودش هم گرفتار آن شود؟!
شایان ذکر است؛ در روزها و ماه‌های گذشته که چند تن از اشرار از جمله نوید افکاری به جرم قتل عمد به اعدام محکوم شدند افرادی مثل مهناز افشار و مهراب قاسمخانی در حمایت از آنها پست‌هایی را در حمایت از آنها به اشتراک گذاشتند و به حکم صادر شده اعتراض داشتند.
در ادامه تعدادی از پست‌های کاربران را مشاهده می‌کنید:
اون دزد هم انسان است، جای دزد زندان نیستاون دزد هم انسان است، جای دزد زندان نیستاون دزد هم انسان است، جای دزد زندان نیستاون دزد هم انسان است، جای دزد زندان نیستاون دزد هم انسان است، جای دزد زندان نیستاون دزد هم انسان است، جای دزد زندان نیستاون دزد هم انسان است، جای دزد زندان نیستاون دزد هم انسان است، جای دزد زندان نیستاون دزد هم انسان است، جای دزد زندان نیستاون دزد هم انسان است، جای دزد زندان نیستاون دزد هم انسان است، جای دزد زندان نیستاون دزد هم انسان است، جای دزد زندان نیستاون دزد هم انسان است، جای دزد زندان نیستاون دزد هم انسان است، جای دزد زندان نیستاون دزد هم انسان است، جای دزد زندان نیست
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد