hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کشتی گیران در لیگ آمادگی چندان مطلوبی نداشتند/ به آینده امیدوار هستیم

کشتی گیران در لیگ آمادگی چندان مطلوبی نداشتند/ به آینده امیدوار هستیم

ابراهیم مهربان گفت: با توجه به دوری چندین ماهه کشتی گیران از تمرین و مسابقه، آن‌ها آمادگی چندان مطلوبی در لیگ نداشتند.
ابراهیم مهربان درباره کیفیت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد گفت: تمام کشتی گیران از نظر بدنی شرایط ایده آلی نداشتند. مشخص بود تمرین روی تشک بچه‌ها کم بوده و بیشتر تمرین بدنسازی و میدانی داشتند، اما همین که مسابقه برگزار شد جا دارد از رئیس فدراسیون که بسیار در این مسیر زحمت کشید تا مسابقه برگزار شود، تشکر کنم.
وی تصریح کرد: البته نباید فراموش کنیم چند ماهی کشتی تعطیل بود و شاهد هیچ رقابتی نبودیم و همین موضوع نیز یکی از دلایل عدم آمادگی کشتی گیران بود، اما همین که مسابقات برگزار شد بارقه امیدی را ایجاد کرد که دوباره چرخ کشتی با قدرت بیشتر بچرخد و این مقدمه‌ای برای مسابقات بزرگتر باشد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد: به طور حتم رقابت‌های لیگ ایران بزرگ‌ترین مسابقه بعد از شیوع کرونا در دنیا بود. البته یک سری مسابقه‌ها در سایر کشور‌ها انجام شد، اما هیچ رقابتی با این حجم و کمیت در هیچ کجای جهان برگزار نشد.
مهربان درباره این سوال که آیا چهره یا استعدادی در گروه الف دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد شناسایی شده، گفت: بله چندین کشتی گیر از جمله رحمان عموزاد و عرفان جعفریان که از رده سنی نوجوانان آمده بودند توانستند خودشان را نیز در رده بزرگسالان مطرح کنند و این موضوع برای آینده جای امیدواری دارد. در نهایت امیدوارم هستم در گروه ب نیز به لحاظ کیفی شاهد مسابقات بهتری داشته باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد