hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > فرزام: شرایط قایقرانان بد نبود/ پیش‌بینی شرایط سخت است

فرزام: شرایط قایقرانان بد نبود/ پیش‌بینی شرایط سخت است

سرمربی تیم روئینگ کشورمان گفت: با توجه به مشکلات موجود تا مسابقات کسب سهمیه، یک سال و نیم می‌شود که در رقابتی نبودیم و از روند فنی حریفان‌مان خبر نداریم.
افشین فرزام ، در خصوص مسابقات قهرمانی کشور در رشته روئینگ اظهار داشت: برگزاری این مسابقات حرکت رو به جلویی بود که فدراسیون انجام داد. با توجه به اینکه امسال به احتمال زیاد در هیچ رویداد بین‌المللی شرکت نخواهیم کرد و حدود 4 ماهی هم بچه‌ها از امکانات تمرین در دریاچه آزادی استفاده نکرده‌اند، این اقدام خوبی از سوی فدراسیون بود.
وی در ادامه افزود: از اول مرداد تمرینات را شروع کردیم و اواسط شهریور ماه فدراسیون تصمیم  به برگزاری مسابقات گرفت. برای اینکه بچه‌ها را در این مسابقات به پیک اصلی خود برسانیم،  خیلی تمرکز خاصی نداشتیم و تقریبا روال عادی تمرینات را انجام دادیم و فقط حدود 5-6 جلسه کار ویژه‌تر انجام دادم تا بچه‌ها در قهرمانی کشور شرکت کنند. این‌ مسابقات برای ما حکم یک تست پایانی اردو را داشت.
سرمربی تیم روئینگ کشورمان در خصوص عملکرد ملی پوشان در مسابقات قهرمانی کشور گفت: قایقرانان نتایج خوبی کسب کردند و رکوردهای مناسبی ثبت شد با توجه  به شرایط آب‌وهوایی و بادهایی که در دریاچه می‌وزید شرایط بچه‌ها بد نبود.
فرزام در پاسخ به این سوال که شرایط قایقرانان ما مقایسه با سایر کشورها چگونه است، تصریح کرد:  کشورهای دیگر زودتر از ما کار را شروع کردند. کره جنوبی یکی دو ماه پیش مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کرد. شرایط ما بد نیست اما آنچه امسال شرایط ما را ویژه و حساس می‌کند این است که همیشه 6 ماه قبل از مسابقات کسب سهمیه در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کردیم و آنجا هم شرایط خود و هم رقبا را می‌سنجیدم و متوجه می‌شدیم در چه وضعیتی نسبت به حریفان خود هستیم. اما الان با توجه به مشکلات موجود تا مسابقات کسب سهمیه المپیک یک سال و نیم می‌شود که در رقابتی نبودیم و از روند فنی حریفان‌مان خبر نداریم و فقط می‌توانیم حرکت خود را انجام دهیم و تا می‌توانیم آماده‌تر باشیم ولی اینکه در آسیا چه اتفاقی افتاده و حریفان‌مان در کجای کار هستند برای ما گنگ خواهد بود و پیش‌بینی شرایط ما سخت است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد