hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > محمدی: رقابت‌های لیگ در گروه ب نزدیک‌تر خواهد بود

محمدی: رقابت‌های لیگ در گروه ب نزدیک‌تر خواهد بود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به جدول مسابقات، دیدار‌های لیگ برتر در گروه ب نزدیک‌تر خواهد بود.
مسابقات دور رفت گروه الف بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و رقابت‌های گروه ب نیز سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری دنبال خواهد شد.
بر همین اساس غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره سطح رقابت‌های لیگ در سال جاری اظهار داشت: حقیقت امر من خودم هم انتظار نداشتم کشتی گیران در سطح آمادگی چندان مطلوبی باشند، اما بعد از گذشت ماه‌ها وقفه با برگزاری رقابت‌های لیگ و عملکرد آزادکاران به آینده امیدوارم شدم.
دارنده ۲ مدال نقره و ۲ برنز جهان با بیان اینکه برگزاری رقابت‌های لیگ اقدام ارزشمندی از سوی فدراسیون بود، تصریح کرد: به طور حتم با توجه به حضور کشتی گیران مطرح در گروه ب شاهد مسابقات نزدیک تری از سوی کشتی گیران خواهیم بود و به نظر رقابت‌ها بهتر خواهد بود. فقط امیدوارم اتفاقی در این مسابقات رخ ندهد.
محمدی درباره برنامه‌های تیم ملی نیز گفت: فکر می‌کنم مسئولان اتحادیه جهانی تا روز دوشنبه تصمیم خود را برای برگزاری یا لغو مسابقات جهانی، نهایی کنند و ما هم طبق برنامه فدراسیون جهانی پیش خواهیم رفت. چنانچه رقابت‌های جهانی برگزار شود بلافاصله اردوی تیم ملی را خواهیم داشت و در صورت لغو این مسابقات همین لیگ به ما کمک خواهد کرد. ما باید سه سهمیه در کشتی آزاد و سه سهمیه در کشتی فرنگی کسب کنیم. بعد از آن مسابقات قاره‌ای و در نهایت به دنبال حضور پُر قدرت در المپیک باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد