hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بانک‌های استان در خرید تجهیزات کمک آموزشی برای دانش ‌آموزان بی ‌بضاعت همکاری کنند

بانک‌های استان در خرید تجهیزات کمک آموزشی برای دانش ‌آموزان بی ‌بضاعت همکاری کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: بانک ‌های عامل استان سمنان در خرید تجهیزات آموزشی برای دانش آموزان بی‌ بضاعت با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با دستگاه‌های اجرایی و ستادی مربوط همکاری کنند.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، شریفی‌نژاد روز شنبه ۱۱ مهرماه در جلسه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به والدین ناتوان در خرید تجهیزات کمک آموزشی دانش ‌آموزان در سالن غدیر استانداری گفت: کرونا ویروس علاوه بر اینکه زندگی اقشار مردم در بخش ‌های اقتصادی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار داد، در تحصیل دانش ‌آموزان هم‌ مشکلاتی ایجاد کرد.
وی خاطر نشان کرد: با الکترونیکی شدن آموزش ها از سوی آموزش و پرورش ، دانش آموزان نیازمند تجهیزات آموزشی هستند که باید برای تامین این تجهیزات برای دانش آموزان بی‌ بضاعت اقدام کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان تصریح کرد: بانک ‌های عامل در قالب اعطای تسهیلات قرض الحسنه به والدینی که توان خرید اقلام آموزشی را ندارند، همکاری کنند.
شریفی نژاد اضافه کرد: دانش آموزان به عنوان آینده‌ سازان جامعه هستند و از هر کمکی که از دست ‌مان بر می آید، نباید برای تامین اقلام آموزشی دانش آموزان کوتاهی کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد