hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بازدید مدیركل صدا و سیمای مركز سمنان از تاسیسات آبرسانی چشمه روزیه به شهرستان سمنان

بازدید مدیركل صدا و سیمای مركز سمنان از تاسیسات آبرسانی چشمه روزیه به شهرستان سمنان

حجت الاسلام والمسلمین  توکلیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان به همراه معاونین و مدیران سازمان با حضور در سرچشمه روزیه سمنان  ضمن آشنایی با مدیران ارشد و نحوه عملکردآبفای سمنان از مراحل مختلف آبرسانی به شهر سمنان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان سمنان، در این بازدید محمد طاهری مدیرعامل شرکت در خصوص  توانمندی ها و پتانسیل های این منطقه توضیحاتی را ارائه کرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای سمنان با اشاره به وظیفه تأمین و توزیع آب در استان و خدمات دفع بهداشتی فاضلاب اظهار داشت: اطلاع رسانی و آگاهی گروه های مرجع و متخصصین استان از نحوه ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب از برنامه های مهم این شرکت در سال جاری می باشد.

طاهری ضمن تشریح مراحل آبرسانی از چشمه روزیه به شهر سمنان گفت: 80 درصد از تامین آب شرب شهرستان سمنان از خط انتقال این چشمه می باشد.

در ادامه مدیرکل سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز سمنان با اشاره به اینکه عموم مردم از حجم فعالیت های شرکت آب و فاضلاب و میزان سرمایه گذاری های آن مطلع نمی باشند اظهارداشت: اگر قرار است مردم با اهداف این سازمان همسو باشند باتوجه به نافذ بودن جهان رسانه باید از آن بهره برد.

وی با تأکید بر تغییر نگرش در آحاد جامعه به خصوص متخصصین جهت آگاهی از مشکلات و سختی تامین و توزیع آب گفت: آبرسانی از این چشمه به سمنان یک کار جهادی است و مردم وعلاقمندان می توانند با تولید و توزیع آب به صورت علمی آشنا شوند که آگاهی بیشتر و کاملتر مردم از طریق افزایش ضریب نفوذ اطلاع رسانی از اهم برنامه های شرکت آبفای سمنان باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با ذکر پارامترهای تغییر فرهنگ تصریح کرد: در صورت الزام این تغییر و تحول یا باید افزایش قیمت اعمال نمود تا صرفه جویی صورت پذیرد که این امری بسیار دور از ذهن و شاید غیرممکن است، بنابراین باید با استفاده از دیگر ابزارها مردم اقناع گردند و مصرف را مدیریت نمایند.

گفتنی است: محمدحسین کاشی مدیر امور آبفای شهرستان سمنان کلیه مراحل آبرسانی از چشمه روزیه به شهرستان سمنان را تشریح نمود و مدیران صدا و سیمای مرکز سمنان از قسمت های مختلف این تاسیسات بازدید به عمل آوردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد