hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > تبیین شخصیت آیت الله شاهرودی نیازمند برگزاری کنگره ای در سطح ملی است

تبیین شخصیت آیت الله شاهرودی نیازمند برگزاری کنگره ای در سطح ملی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر شخصیت آیت الله سیدمحمود شاهرودی گفت: برای چنین شخصیت دینی و فقهی باید آیین در سطح ملی برگزار شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در نشست کارگروه علمی مشورتی انجمن آثار و مفاخر استان سمنان با اشاره به برنامه های این انجمن در سالجاری گفت: برگزاری نکوداشت آیت الله سیدمحمود شاهرودی به عنوان برنامه ای ملی پیش بینی شده است.
وی با اشاره به شرایط کرونا و محدودیت برگزاری برنامه های حضوری اظهار داشت: در این خصوص در نظر است اقدام به فعالیت هایی نظیر تولید محتوی برای فضای مجازی، ارائه مقالات، چاپ کتاب و نشریات و تولید فیلم در برنامه قرار گیرد و یک مراسم مختصر اما با حضور شخصیتهای استانی و کشوری در شاهرود نیز برگزار شود.
فلاح با اشاره به فعالیت های حجت الاسلام عباس نصیری فرد که پیش از این به عنوان دبیر کنگره بزرگداشت آیت الله شاهرودی فعالیت داشته است گفت: چنین کنگره ای قرار بود در گذشته توسط اوقاف و امور خیریه برگزار شود و وی در برگزاری این کنگره نقش فعالی داشته است و در نظر است در این نکوداشت از وی و نظرات نصیری فرد نیز استفاده شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: علاوه بر این کنگره قرار است آیین های نکوداشت شخصیت های مختلف در شهرهای دیگر استان سمنان نیز برنامه ریزی و پس از تصویب در نشست انجمن آثار و مفاخر استان اجرایی شود.
در این نشست که با حضور معاون امور فرهنگی و رسانه ای این اداره کل و برخی از صاحبنظران برگزار شد سایر شرکت کنندگان دیدگاهها و نظرات خور را در خصوص چگونگی برگزاری این نکوداشت ابراز و مصوب شد حجت الاسلام نصیری فرد طرح خود را در زمینه برگزاری نکوداشت آیت الله شاهرود در نشست بعدی ارائه دهد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد