hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بازگشت پنج زندانی جرائم غیر عمد به آغوش خانواده با محل وجوه زکات

بازگشت پنج زندانی جرائم غیر عمد به آغوش خانواده با محل وجوه زکات

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از بازگشت پنج زندانی غیر عمد به آغوش خانواده در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: ۲۰۲ میلیون تومان برای کمک به آزادی این زندانیان از محل وجوه زکات جمع‌آوری‌شده، پرداخت‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، حسن ویلان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: زکات جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های کمک به فقرا و پروژه‌های عام‌المنفعه هزینه می‌شود .

وی با اشاره به اینکه از محل جمع‌آوری زکات برای تهیه جهیزیه نوعروسان و دختران نیازمند در شرف ازدواج، خدمات درمانی به نیازمندان استان، ساخت واحد مسکونی برای نیازمندان، مرمت و مقاوم‌سازی، تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و سایر سرفصل‌های خدماتی انجام می‌شود تصریح کرد: کمک به آزادی زندانی گام بزرگی برای بازگشت سرپرست خانوار به کانون گرم خانواده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه مردم استان سمنان در شش‌ماهه نخست سال جاری ۱۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان زکات واجب و مستحب پرداخت کردند، تصریح کرد: بیش از ۵۵ درصد از تعهد برای جمع‌آوری زکات در استان سمنان محقق شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد