hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > آغاز به کار پویش همبازی، هدیه‌ای برای بچه‌های ایران

آغاز به کار پویش همبازی، هدیه‌ای برای بچه‌های ایران

پویش همبازی با همکاری کمیته امداد، شرکت پست و بخش ریحانه‌ Khamenei.ir از ۹ الی یازده مهرماه باهدف شاد کردن کودکان آغازشده است و شما می‌توانید عروسک یا اسباب‌بازی یا کتاب‌های ویژه‌ی کودکان را خریداری کرده و از امروز تا پایان مهرماه به باجه‌های پست در سراسر کشور تحویل دهید.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان دردیدار با مدیرکل پست استان سمنان با اشاره به نهضت تعاون و احسان و فرمایش رهبر انقلاب در تیرماه امسال در دیدار با نمایندگان مجلس، تصریح کرد: پویش ایران همدل این بار در طرح همبازی از خانواده‌های ایرانی و به‌خصوص سازندگان اسباب‌بازی و ناشران کتاب کودک دعوت می‌کند تا هدیه‌ای برای بچه‌های ایران تدارک ببینند.

وی خاطرنشان کرد: خیرین استان سمنان می‌توانند هدایای خود را به کامیون‌های ویژه‌ پست در سطح شهرها که مخصوص این طرح پیش‌بینی‌شده‌اند، تحویل بدهید.

محسن مسعودیان راد حلقه مفقوده مشاغل فعلی را فروش محصولات دانست و خاطرنشان کرد: فراهم شدن بازار فروش بر بستر فناوری تحول شگرفی در این حوزه خواهد داشت.

وی با اشاره به تعامل با شرکت پست برای فروش محصولات مددجویان، تصریح کرد: فروشگاه اکتیو مارکت ۲۴ سمنان در راستای تسهیل امر خرید اینترنتی و خرید تلفنی برای تمامی شهروندان  استان سمنان و در جهت کاهش سفرهای درون‌شهری و درنهایت کاهش ترافیک در سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت نمود است .

مدیرکل پست استان سمنان به طرح ستاپ (سکوی تجارت الکترونیک پست) اشاره کرد و گفت: این طرح ظرفیت‌های خود را در اختیار شرکت‌های دانش بینان و مشاغل استارتانی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد