hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > نزدیکان رئیس جمهور معتقدند که چوب را هم به مجلس معرفی کنیم، مجبورند رأی دهند!

نزدیکان رئیس جمهور معتقدند که چوب را هم به مجلس معرفی کنیم، مجبورند رأی دهند!

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شنیده‌ام رئیس دفتر دولت گفته است که اگر چوب را هم به مجلس معرفی کنیم، مجبورند رأی دهند.
محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز و در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت علیرضا رزم‌حسینی گفت: وزیر پیشنهادی باید توضیح دهند که چرا از کشور خارج شدند و ارتباطاتی با کشورهایی داشته‌اند که تروریست‌ها و فراریان به آنجا پناه گرفته‌اند.

او ادامه داد: کار وی واردات ماشین‌آلات دسته دوم به کشور بود که آسیب جدی به تولید داخل زد به علاوه رزم‌حسینی چه سابقه‌ای در صنعت، معدن و بازرگانی داشته است؟

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: آقای رزم‌حسینی مهارت‌های ادراکی مدیریت را ندارند. هر آنچه از او دیدیم در حد یک مدیر میانی یا استاندار است و وی صلاحیت پذیرش وزارت صمت را ندارد.

فرهنگی تصریح کرد: زمانی که درباره خرید تضمینی یا ذخایر استراتژیک از رزم‌حسینی سوال می‌شود، وی راهکار روشنی ارائه نمی‌کند و قطعاً نمی‌تواند تحولی را در این وزارتخانه ایجاد کند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی داخلی رزم‌حسینی امور مشکوکی دارد، تصریح کرد: آقای رزم‌حسینی برای شرکت‌های صوری وام‌های چند میلیون یورویی گرفته‌ و سپس این شرکت‌های صوری را با قیمتی گزاف به یک شرکت دولتی فروخته است.

فرهنگی گفت: وزیر پیشنهادی صمت مالک شرکت همیار ماشین بودند و از وزارت نفت مجوز واردات خواستند که با او مخالفت شد و جعل سند اتفاق افتاد.

این نماینده مخالف وزیر پیشنهادی صمت بیان کرد: شنیده‌ام رئیس دفتر دولت بیان کرده که اگر چوب را هم به مجلس معرفی کنیم، مجبورند رأی دهند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در پایان اظهار کرد: همچنین آقای رزم‌حسینی سال ۹۶ استاندار کرمان بود و اواخر اسفند همان سال ۳ هفته در وضعیت نابسامان کشور به استرالیا سفر کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد