درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 48401 | 08 مهر 1399 ساعت 09:59

خودکشی جوان ۱۸ ساله در ایستگاه متروی جانبازان

شب گذشته جوانی ۱۸ ساله در ایستگاه متروی جانبازان اقدام به خودکشی کرد.
خودکشی جوان ۱۸ ساله در ایستگاه متروی جانبازان


در ساعت ۲۳ شب گذشته (دوشنبه ۷ مهرماه) جوان ۱۸ ساله‌ای در ایستگاه متروی جانبازان اقدام به خودکشی کرد.
گفتنی است؛ این فرد خود را به زیر قطار پرتاب کرده و به دلیل جراحات وارده به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شده است.


عکس خوانده نمی‌شود