hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > سامانه ویدئو کنفرانس ،میزبان جدید جلسات آنلاین شهردای سمنان

سامانه ویدئو کنفرانس ،میزبان جدید جلسات آنلاین شهردای سمنان



به گزارش رویداد ایران، سرپرست  سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان  از طراحی و آغاز به کار بستر یکپارچه نشست‌های الکترونیکی« سامانه ویدئو کنفرانس » خبر داد.
 
وحید پرویزی با اعلام این خبر گفت: با توجه همه‌گیری ویروس کووید-19 و ابلاغیه شورای عالی فضای مجازی در خصوص راه‌اندازی سرویس‌های مدیریت جلسات از راه دور در سازمان‌ها و ایجاد زیرساخت‌ها و طراحی فرایند‌های لازم جهت انجام غیرحضوری امور، سامانه « سامانه ویدئو کنفرانس شهردرای سمنان » توسط سازمان فاوا شهرداری سمنان پیاده سازی شد و به مرحله بهره‌برداری رسید.
 
وی تصریح کرد: از ابتدای همه‌گیری بیماری کرونا، تمهیدات گوناگونی در راستای کاهش تجمع افراد و مراجعات حضوری شهروندان و نیز کارکنان شهرداری در نظر گرفته شده است. بهویژه در این مدت جهت ایجاد فضایی بدور از خطرات آلودگی برای مدیران و کارشناسان شهرداری، جهت ایجاد بستر های لازم برای برگزاری جلسات بصورت راه دور و مجازی اقدام  به راه انداری  سامانه ویدئو کنفرانس نموده است
 
پرویزی با اشاره به ویژگی‌های این سامانه گفت: امکان ارتباط متنی، ارتباط صوتی و تصویری با کیفیت بسیار بالا و ضبط جلسات در این سامانه وجود دارد. همچنین قابلیت اشتراک‌گذاری فایل و میزکار و همچنین ارائه مطلب در قالب پاورپوینت از جمله امکانات این سامانه است و همه امکانات لازم برای برگزاری آنلاین جلسات سازمانی، مورد نظر قرار است.

 وی با تأکید بر اهمیت استفاده از فضای مجازی برای انجام امور جهت حفظ سلامت شهروندان افزود: سامانه مذکور در حال حاضر پاسخگوی نیاز کار مدیران شهری برای برگزاری جلسات بین سازمانی و برون سازمانی می باشد.

 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد