hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > شایان مصلح: امیدواریم طلسم نباختن الدحیل را بشکنیم

شایان مصلح: امیدواریم طلسم نباختن الدحیل را بشکنیم

پرسپولیس امروز در دیداری حساس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، بازی برگشت خود مقابل الدحیل قطر را برگزار می‌کند. دیداری که سرخپوشان امیدوارند نتیجه لازم را کسب و به نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کنند. یکی از بازیکنانی که معمولاً به عنوان یکی از تعویض‌های مورد نظر برانکو در بازی‌های مختلف به میدان می‌رود، شایان مصلح است.
پرسپولیس امروز در دیداری حساس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، بازی برگشت خود مقابل الدحیل قطر را برگزار می‌کند. دیداری که سرخپوشان امیدوارند نتیجه لازم را کسب و به نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کنند. یکی از بازیکنانی که معمولاً به عنوان یکی از تعویض‌های مورد نظر برانکو در بازی‌های مختلف به میدان می‌رود، شایان مصلح است. بازیکنی که به خاطر بلند قامتی و قدرت سرزنی، هم در دفاع به تیمش کمک می‌کند و هم نیم نگاهی به گلزنی در خط حمله دارد. این موضوع باعث شد تا به سراغ این بازیکن رودباری برویم. مصلح در گفت‌وگویی که با خبرنگار «ایران» داشت، درخصوص وضعیت خودش و پرسپولیس صحبت کرد.
 بازی برگشت مقابل الدحیل را چطور می‌بینی؟
بازی بسیار سختی در پیش داریم. الدحیل یکی از بهترین تیم‌های آسیاست که گاهی فراتر از آسیا بازی می‌کند، در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا به تیمی نباخته اما ما امیدواریم در این بازی خانگی به پیروزی برسیم و طلسم نباختن الدحیل را بشکنیم.
شکست یک بر صفر در بازی رفت باعث شده هواداران به پیروزی در بازی برگشت و صعود امیدوار باشند.
بله همین طور است. ما در بازی رفت با نتیجه خوبی باختیم و امید برای جبران در ورزشگاه آزادی برای ما باقی ماند و امیدوارم بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم تا دل هواداران را شاد کنیم و همانند سال گذشته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.
تو در بازی قبل پرسپولیس برابر نساجی به عنوان تعویض سوم به زمین آمدی. حالا فکر می‌کنی در بازی با الدحیل هم به میدان بروی؟
در بازی با نساجی از دقیقه 80 به زمین رفتم که خدا را شکر توانستیم پیروز شویم و به 3 امتیاز برسیم. در این فصل، شرایط به گونه‌ای بوده که من در اکثر دیدارها به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته‌ام و کادر فنی اهداف مختلفی داشته. یعنی گاهی می‌خواستیم نتیجه را حفظ کنیم و آقای برانکو من را به زمین فرستاده و گاهی هم به گل احتیاج داشتیم و من به خط حمله اضافه شده‌ام.
حالا خودت بیشتر دوست داری که دفاع باشی یا به خط حمله بروی و گل بزنی؟
من همیشه دوست دارم در پست تخصصی خودم بازی کنم که دفاع چپ است اما گاهی تیم نیاز پیدا می‌کند که به خط حمله بروم و از قدرت سرزنی‌ام استفاده کنم. در آن شرایط به میدان می‌روم و اگر فرصتی پیش آمد، دوست دارم گل هم بزنم. مهم این است که وظیفه‌ام را بخوبی انجام دهم.
می‌دانیم که بچه هیأتی هستی و حالا هم که ایام محرم است، در مراسم‌ عزاداری شرکت می‌کنی. درباره حال و هوای این روزهایت برایمان بگو.
خب من از بچگی با هیأت رفتن و حضور در مراسم‌ مذهبی بزرگ شده‌ام و حالا هم که محرم است، این هیأت رفتن‌های ما به اوج خود می‌رسد و به قول محتشم کاشانی «گر خوانمش قیامت دنیا بعید نیست، این رستخیز عام که نامش محرم است.» ما هم با رفتن به این هیأت‌ها و شعرخوانی و روضه‌خوانی عشق می‌کنیم و امیدوارم که خدا از همه قبول کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد