hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > خدمت رسانی شایسته کارکنان وزارت نیرو در عرصه آب و برق ،حرکت در مسیر شهیدان است

خدمت رسانی شایسته کارکنان وزارت نیرو در عرصه آب و برق ،حرکت در مسیر شهیدان است

با حضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران ، مجری امور فرهنگی ، دینی و امور ایثارگران شرکت توانیر و مشاور امور ایثارگران استانداری سمنان ، مدیر عامل و معاونین شرکت برق منطقه ای سمنان و بسیجیان و کارکنان این شرکت ، آئین چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار گردید.

در این مراسم مهندس سید علی اکبر صباغ ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان

با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت : این شرکت با توجه به وظایف و مسئولیت های فنی و تخصصی خود ، سعی نموده است در حد توان و امکانات ، از مقام شامخ شهیدان ، ایثارگران و رزمندگان صنعت برق استان تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

سرهنگ حسینعلی احسانی ، محقق و پژوهشگر عرصه دفاع مقدس ، با اشاره به ثمرات مادی و معنوی دفاع مقدس گفت : جنگ تحمیلی هشت ساله، اگرچه موجب صدمات جانی و مالی شد ولی حماسه ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان و رزمندگان در طول این سال ها ، درس های بزرگی برای مردم جهان و منطقه و حتی نسل امروز خواهد داشت.

وی نقش فرماندهان دوران جنگ را الگویی برای دانش مدیریت دانست و افزود: مسئولین و دولتمردان ، امروز باید همانند فرماندهان دوران دفاع مقدس، خود در صف اول مقاومت و ایستادگی بوده و در عمل دیگران را متذکر به استقامت و پایداری بنمایند.

در ادامه این مراسم که با رعایت تمامی مسائل بهداشتی و فاصله گذاری انجام شد از ۸ تن از کارکنان رزمنده هشت سال دفاع مقدس در شرکت برق منطقه ای سمنان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل گردید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد