hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خداوند متعال و تقویت بنیه معنوی فرزندان است

نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خداوند متعال و تقویت بنیه معنوی فرزندان است

با حضور مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان از ۱۸ تن از فرزندان کارکنان این شرکت که به سن تکلیف رسیده اند تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم مهندس سید علی اکبر صباغ ، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با تبریک به فرزندان همکاری که به سن تکلیف رسیده اند و اولیاء آنان، بیان داشت : ورود به سن تکلیف و آغـاز راه تعبـّـد و بندگی در پیشگــاه خداوند ، یکی از مهم ترین دوران هر انسانی است که باید آن را قدر بداند.

حجه الاسلام قادری امام جماعت شرکت برق منطقه ای سمنان گفت : جشن تکلیف در حقیقت، جشن شکرگزاری پسران و دختران نوجوان مسلمانی است که مخاطب خداوند در انجام دستورات الهی می شوند.

حجه الاسلام قادری، بندگی خالصانه در برابر خداوند متعال را بالاترین نعمت دانست و افزود : یکی از تکالیف الهی که بعد از مکلف شدن بر هر مسلمانی واجب می شود، اقامه نماز است.

وی اظهار داشت: نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خداوند متعال و تقویت بنیه معنوی فرزندان است و این فریضه الهی، انسان را در مسیر حق پرورش داده و هدایت می کند.

حجت الاسلام قادری تصریح کرد: اگر هر انسان مکلفی از همان ابتدای شروع تکلیف در انجام دستورات و تکالیف الهی تلاش کند و بر این امر مهم توجه نماید، در زندگانی خود هیچ گاه اسیر هوای نفس نخواهد شد.

امام جماعت شرکت برق منطقه ای سمنان، قرآن، دعا ، توسل و توجه به اهل بیت را از عوامل تقرب به خدا  برشمرد و افزود : با خواندن چند آیه از قرآن در روز می توان ارتباط معنوی خوبی با پروردگار داشت و اوامر و نواهی الهی را دانست و بدان عمل کرد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح یابود و هدایای فرهنگی از ۱۸ تن از مکلفین فرزندان کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان تقدیر به عمل آمد . 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد