hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > تأکید رئیس HSE شرکت گاز استان سمنان بر تقويت و افزايش سطح فرهنگ ايمني

تأکید رئیس HSE شرکت گاز استان سمنان بر تقويت و افزايش سطح فرهنگ ايمني


ابوالفضل شیرپوری از برگزاري سومين جلسه كميته ايمني در سال 99 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی؛ ابوالفضل شیرپوری رئیس HSE شرکت گاز استان سمنان در اين جلسه که با حضور اعضاي كميته و با هدف ارتقاء فرهنگ ايمني كارگاهي به واسطه جاري سازي الزامات مرتبط با HSE تشكيل و در كليه سطوح فعاليتي براي ادارات گاز شهرستان نيز همزمان برگزار شد، گفت: ارزيابي ريسك به عنوان فرآيند هاي پشتيبان سازماني و مطالعه نقشه استراتژي شركت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی در ادامه، افزود: در این جلسه همچنین، تمامي مراحل عملياتي فعاليت ها جهت شناسايي عوامل ايجادكننده خطرات که به عنوان اقدامی مؤثر به جهت كاهش حوادث ناشي از كار به شمار مي آيد، بررسی شد.
رئیس HSE شرکت گاز استان سمنان با اشاره به سرلوحه قرار دادن تفكر فرآيندي ذاتا ايمن در سطوح جاري سازي فرهنگ ايمني، بررسي حوادث پيمانكاري و الزامات مرتبط با شاخص هاي PSSR (ايمني پيش راه‌اندازي) پروژه هاي گازرساني، تصریح کرد: ارزيابي و تجزيه و تحليل مخاطرات شغلي (GAP Analysis) به عنوان مهمترين اجزاي پازل در مسير افزايش دانش پيشگيري از حوادث محسوب مي‌شود.
شیرپوری در پايان، به تقويت و افزايش سطح فرهنگ ايمني به مانند نظام باورها و ارزش هاي مشترك يك سازمان، نسبت به ايمني كار براي بروز رفتارهاي ايمن تر تاكيد كرد.
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد