درباره ما نسخه آزمایشی | یکشنبه، 7 تیر 1405

کد: 473249 | 07 تیر 1405 ساعت 04:03

مردم تا تحقق کامل وعده‌ها از مطالبه‌گری عقب‌نشینی نمی‌کنند

امام جمعه شهرستان چهارباغ در خطبه‌های نماز جمعه با تأکید بر نقش نیروهای نظامی در اقتدار کشور، از عملکرد دستگاه قضایی تقدیر کرد و گفت: مردم تا اجرای کامل مفاد تفاهم‌نامه‌ها و وعده‌های داده‌شده، از مطالبه‌گری دست نخواهند کشید.
مردم تا تحقق کامل وعده‌ها از مطالبه‌گری عقب‌نشینی نمی‌کنند


به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران: حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دربانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چهارباغ با اشاره به اهمیت حفظ اقتدار ملی، اظهار کرد: «شما سر نیروهای نظامی منت می‌گذارید که نفت دادید؟ آنها با همین بشکه‌های اندکی که دادید، ما را در جنگ پیروز کردند، اما شما چه کردید؟»

وی با تأکید بر جایگاه نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور افزود: پیروزی‌ها و امنیت امروز، حاصل ایثار و مجاهدت این نیروهاست و ضروری است قدردانی شایسته‌ای از خدمات آنان صورت گیرد.

امام جمعه چهارباغ در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، از تلاش‌های مسئولان قضایی استان البرز و شهرستان چهارباغ تقدیر کرد و گفت: مسئولان قضایی با گام‌هایی پاک و شایسته در مسیر تحقق عدالت حرکت می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و برگزاری گسترده مراسم عزاداری در سطح محلات، از حضور پرشور مردم در مجالس حسینی قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد این اجتماعات مذهبی پس از این ایام نیز پررونق‌تر از گذشته ادامه یابد.

حجت‌الاسلام دربانی در پایان تأکید کرد: مردم تا اجرای کامل مفاد تفاهم‌نامه‌ها و وعده‌های مطرح‌شده، از میدان مطالبه‌گری کوتاه نخواهند آمد.



عکس خوانده نمی‌شود