کد: 473241 | 03 تیر 1405 ساعت 17:16
نشست مدیر مرکز اسلامی گلستان با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد
نشست مشترک حجتالاسلام والمسلمین دیلم مدیر مرکز اسلامی گلستان و حجتالاسلام والمسلمین محمدنژاد، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، در محل مرکز اسلامی گلستان برگزار شد.
در این نشست، راهکارهای توسعه تعامل و همافزایی میان دو مجموعه در راستای تحقق هرچه بهتر فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر مورد بررسی قرار گرفت. همچنین طرفین بر ضرورت بهرهگیری از ظرفیتهای ارزشمند علما، روحانیون، ائمه جماعات و مبلغین دینی در شهرستانهای استان برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با آسیبهای اجتماعی تأکید کردند. در این جلسه با اشاره به نقش تأثیرگذار روحانیت در آگاهیبخشی دینی و اجتماعی، بر برنامهریزی مشترک، تقویت همکاریهای میدانی و استفاده از توان شبکه تبلیغی استان در راستای ارتقای فرهنگ امر به معروف تأکید کردند.
