درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405

کد: 473192 | 31 خرداد 1405 ساعت 10:58

سومین عزاداری متمرکز سیرجانی‌ها با حضور ۲۵ هزار نفر در گهرپارک برگزار شد

بیش از ۲۵ هزار نفر از عزاداران حسینی در سومین عزاداری متمرکز هیأت‌های مذهبی شهرستان سیرجان و شرکت‌های منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر در دهکده بزرگ گردشگری گهرپارک گرد هم آمدند.
سومین عزاداری متمرکز سیرجانی‌ها با حضور ۲۵ هزار نفر در گهرپارک برگزار شد



بیش از ۲۵ هزار نفر از عزاداران حسینی در سومین عزاداری متمرکز هیأت‌های مذهبی شهرستان سیرجان و شرکت‌های منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر در دهکده بزرگ گردشگری گهرپارک گرد هم آمدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، سومین آیین عزاداری متمرکز هیأت‌های مذهبی شهرستان سیرجان و شرکت‌های منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر با شعار «در خیمه حسینیم؛ خونخواه و جان‌فداییم» و همزمان با سومین روز از ماه محرم در گهرپارک سیرجان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده مردم و عاشقان اهل بیت(ع) همراه بود، استاد احمد ابوالقاسمی به قرائت قرآن کریم پرداخت و حجت‌الاسلام علی سرلک و حاج محمد کریمی نیز به سخنرانی و مدیحه‌سرایی پرداختند.


این آیین مذهبی برای سومین سال متوالی برگزار شد و با استقبال گسترده عزاداران حسینی همراه بود. شرکت‌کنندگان در این مراسم علاوه بر حمل پرچم‌های عزای سید و سالار شهیدان، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویر رهبر شهید را نیز در دست داشتند.

گفتنی است عزاداری متمرکز سیرجانی‌ها در سال‌های اخیر به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مذهبی شهرستان سیرجان در ایام ماه محرم تبدیل شده است.



عکس خوانده نمی‌شود