درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 47244 | 30 شهریور 1399 ساعت 20:33

 خودکشی پسر جوان پس از ناکامی در کنکور

ساعتی پیش جوان ۱۹ ساله بابلی به علت ناکامی در کسب رتبه دلخواه برای قبولی در رشته پزشکی در دومین سال پیاپی، با اسلحه شکاری دست به خودکشی زد.
 خودکشی پسر جوان پس از ناکامی در کنکور


به گزارش دیده بان ایران، ساعتی پیش جوان ۱۹ ساله بابلی به علت ناکامی در کسب رتبه دلخواه برای قبولی در رشته پزشکی در دومین سال پیاپی، با اسلحه شکاری دست به خودکشی زد.


عکس خوانده نمی‌شود