ساعتی پیش جوان ۱۹ ساله بابلی به علت ناکامی در کسب رتبه دلخواه برای قبولی در رشته پزشکی در دومین سال پیاپی، با اسلحه شکاری دست به خودکشی زد.
به گزارش دیده بان ایران، ساعتی پیش جوان ۱۹ ساله بابلی به علت ناکامی در کسب رتبه دلخواه برای قبولی در رشته پزشکی در دومین سال پیاپی، با اسلحه شکاری دست به خودکشی زد.
×
اشتراک گذاری مطلب: خودکشی پسر جوان پس از ناکامی در کنکور