hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > پایان شهریورآخرین مهلت دریافت تسهیلاتِ کسب و کارهای آسیب دیده

پایان شهریورآخرین مهلت دریافت تسهیلاتِ کسب و کارهای آسیب دیده

زمان ثبت نام جهت اعطای تسهیلات کم بهره به کسب وکارهای اقتصادی به شدت آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا (درقالب خویش فرمایی و فاقد بیمه) تا پایان شهریور ماه 99 می باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، اسماعیل غنیان ضمن اعلام این خبر افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا بخشی از بنگاه‌های اقتصادی که شامل ۱۴رسته شغلی و بیش از ۵۰۰ زیر رسته میباشد مشمول دریافت تسهیلات کرونا گردیدند.
وی گفت: مهلت ثبت نام وام کرونا پیش از این طی چندین مرحله تمدید گردیده بود و در حال حاضر برای کسب وکارهای فاقد بیمه وخویش فرمایی تا پایان شهریور 99 امکان پذیر می باشد.
غنیان تصریح کرد: 14رسته آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا توسط دستگاه های اجرایی شناسایی شده اند و دارای 550 زیر رسته می باشد که درسایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان قابل دریافت است، در این میان اداره کل حمل و نقل پایانه ها در رسته حمل و نقل عمومی که شامل رانندگان مسافری درون ‌و برون شهری بیشترین مشمول را طبق لیست اعلامی از تأمین اجتماعی کشور دارا می باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان سهم استان در این تسهیلات را مبلغ 3820 میلیارد ریال(1درصد) از کل مبلغ 400 هزارمیلیارد ریال اعتبارات کشور دانست و افزود: تاکنون 4800 طرح با مبلغ 778 میلیارد ریال به بانکهای عامل ارسال گردیده و از این تعداد به 2162 طرح با مبلغ 249میلیارد ریال جهت اشتغال 2740 نفر تسهیلات پرداخت گردیده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد