hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > استعدادهای برتر دانشگاه سمنان در آئین (ناب) معرفی و تجلیل شدند

استعدادهای برتر دانشگاه سمنان در آئین (ناب) معرفی و تجلیل شدند

در مراسمی با حضور رئیس و دیگر مسئولان دانشگاه سمنان از استعداد های برتر این دانشگاه در بخشهای مختلف تجلیل شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ مدیر دفتر استعداد های درخشان دانشگاه سمنان گفت : در این آئین از استعداد های برتر دانشگاه در قالب طرح راد ، برندگان جایزه انتخاب ،  طرح شار و منتخبان مسابقه برنامه نویسی دانشجویی قدر دانی شد .
دکتر سامان بابایی کفاکی افزود : در قالب طرح راد و در سه رده طلایی ، نقره ای و برنزی از 129 دانشجوی ممتاز و ساعی مقطع کارشناسی قدر دانی شد .
به گفته وی ؛ دراین آئین از 12 نفر از برندگان جایزه انتخاب (بهترین رتبه های ورودی به دانشگاه سمنان به تفکیک هر دانشکده )  و سه نفر از منتخبان مسابقه برنامه نویسی دانشجویی تجلیل شد .
مدیر دفتر استعداد های درخشان دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه طرح شار هم از دیگر بخشهای تجلیل در این آئین بود اظهار داشت : در این طرح هم از 10 دانشجوی ساعی و پر تلاش که وضعیت تحصیلی خود را نسبت به قبل ارتقاء داده بودند تقدیر شد .
حجت الاسلام ذوالفقاری لقب مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان در این مراسم خطاب به نخبگان بر هدایت استعداد هایشان در مسیر درست تاکید کرد .
رئیس دانشگاه سمنان هم ضمن گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس گفت: این مراسم سالهای گذشته به صورت حضوری برگزار می شد که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال این مراسم  به ناچار در بستر فضای مجازی برگزار شد .
دکتر نصیری ابراز امیدواری کرد : بیماری کرونا هر چه زودتر از دنیا برچیده شود و شاهد حضور دانشجویان که منشاء پویایی و نشاط در دانشگاه هستند باشیم .
دکتر ورامینیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان هم گفت : برگزاری این همایش به نوعی قدردانی از دانشجویانی است که با همت وتلاش خود مسیر علم را با موفقیت می پیمایند و می توانند الگویی برای دیگر دانشجویان باشند.
رونمایی از پوستر جایزه مهندس رمضان علی حاجی قربانی،پوستر مسابقه علمی-دانشجویی آرک (آزمون ریاضیات کلاسیک) ، ویرایش جدید کتابچه راهنمای گروه هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه سمنان(ویژه سال تحصیلی 1400-1399) و پخش کلیپ از دیگر بخش های این همایش بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد