hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > 1100 عنوان ویژه برنامه دفاع مقدس در استان سمنان اجرا می‌شود

1100 عنوان ویژه برنامه دفاع مقدس در استان سمنان اجرا می‌شود

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری یک هزار و ۸۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۳ عنوان برنامه شاخص اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار منصور شوقانی نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه یک هزار و ۸۰ عنوان ویژه برنامه دفاع مقدس در سطح استان برگزار می‌شود، ابراز داشت: از این تعداد ۱۳ عنوان برنامه شاخص خواهد بود که برپایی بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت و خبرنگاران دیگر برنامه‌های شاخص سپاه استان طی این هفته است.

وی ضمن بیان اینکه ۶۰۰ برنامه نیز به صورت عمومی در نظر گرفته‌شده است، افزود: با توجه به اینکه امسال با بیماری ویروسی کرونا مواجه هستیم لذا تلاش شد تا برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در نظر گرفتن شرایط امروز جامعه برگزار شود.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه بیشترین برنامه‌ها با ۸۰ عنوان در شاهرود اجرا خواهد شد، ابراز داشت: طی هفته دفاع مقدس ۴۰ برنامه در سمنان، ۵۰ برنامه در دامغان، ۳۵ برنامه در گرمسار، ۲۳ برنامه در مهدی‌شهر، ۲۰ برنامه در میامی، ۵۰ برنامه در سرخه و ۱۲ برنامه در آرادان برگزار می‌شود.

شوقانی بابیان اینکه ۴۳ هزار رزمنده، سپاهی و بسیجی طی هفته دفاع مقدس در سطح استان تجلیل می‌شوند، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، رونمایی از فیلم کوتاه قرار، فیلم مستند شهید سراج و تندیس شهیده صدیقه رودباری و رونمایی از نخستین اپلیکیشن شهدای مدافع حرم و غیره دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی بابیان اینکه برنامه‌ها به این موارد خلاصه نمی‌شود و بیش از این عناوین هستند، افزود: با توجه به اینکه در فصل بازگشایی مدارس هستیم لذا پنج هزار بسته لوازم‌التحریر و بسته معیشتی نیز در سطح استان طی هفته دفاع مقدس توزیع می‌شود که خیران می‌توانند در این راه با سپاه و بسیج همراه باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد