hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > کمیته امداد و دامپزشکی استان سمنان تفاهم‌نامه امضا کردند

کمیته امداد و دامپزشکی استان سمنان تفاهم‌نامه امضا کردند

مدیرکل کمیته امداد سمنان، گفت: این اداره کل با دامپزشکی استان تفاهم نامه‌ای در زمینه ارتقای تولید طرح‌های دامداری و دامپروری مددجویان کمیته امداد امضا کرده است.
محسن مسعودیان راد در حاشیه دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان سمنان به میزبانی کمیته امداد و در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه کمیته امداد و دامپزشکی سمنان تفاهم نامه همکاری امضا کردند، بیان کرد: موضوع این تفاهم‌نامه کمک به طرح‌های دامداری و دامپروری مددجویان کمیته امداد در سطح استان است.
وی با بیان اینکه آموزش به مددجویان و ناظران اشتغال کمیته امداد در زمره دیگر بخش‌های این تفاهم‌نامه است، ابراز داشت: در این تفاهم‌نامه همچنین واکسیناسیون دام‌های افراد تحت پوشش کمیته امداد در فصول مختلف سال گنجاند، شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از بهره گیری مشاوران دامپزشکی در زمینه دام و کمک به اشتغال مددجویان نیز خبر داد و گفت: در این تفاهم‌نامه قید شده که دامپزشکی به کمک مددجویان آمده و تولید دامداری و دامپروری شأن را بهبود می‌بخشد.
مسعودیان راد با بیان اینکه پنج هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال مددجویان تحت نظارت این نهاد حمایتی در حال فعالیت است، ابراز داشت: ۳۸ درصد این طرح‌ها در حوزه دامپروری هستند که پوشش طرح‌های اشتغال دامپروری با اصلاح نژاد و چندقلوزایی برای مجریان طرح اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در زمره محورهای این تفاهم‌نامه است.
وی افزود: علی رغم اینکه دامپروری های مددجویان کمیته امداد عمدتاً کوچک مقیاس هستند اما بخش اعظمی از گوشت و فرآورده‌های آن توسط همین مجریان طرح‌های اشتغال تأمین می‌شود در نتیجه ارتقای تولید برای این قشر دارای اهمیت است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد