hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > ظرفیت ذخیره گندم استان سمنان ۲۸۰ هزار تن است

ظرفیت ذخیره گندم استان سمنان ۲۸۰ هزار تن است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه ظرفیت ذخیره گندم استان ۲۸۰ هزار تن در بخش دولتی و خصوصی است، گفت: نگرانی درباره خرید و ذخیره سازی گندم تضمینی وجود ندارد.
محمدباقر منوچهری ضمن بیان اینکه تا ابتدای هفته جاری ۷۷ هزار و ۶۰۰ تن گندم خرید تضمینی شده به انبارهای استان منتقل شده است، تاکید کرد: ظرفیت ذخیره گندم استان سمنان در بعد خصوصی و دولتی ۲۸۰ هزار تن است و از بابت ذخیره گندم اصلاً نگرانی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۶۳۶ محموله با وزن هرکدام تقریباً شش تن و ۱۰۰ کیلوگرم به انبارهای استان منتقل شده‌اند، افزود: ارزش این میزان گندم نزدیک ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
میامی بزرگترین تولید کننده است
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه گندم ذخیره شده استان از چهار هزار و ۹۵ بهره‌بردار استان خرید تضمینی شده است، تاکید کرد: با اتمام کار مراکز خرید تضمینی سیار، دو مرکز ملکی در شاهرود و سمنان آماده خریداری گندم تضمینی بهره برداران است.
منوچهری با بیان اینکه خرید گندم تضمینی در شهرستان‌های استان و در مراکز سیار پایان یافته است، ابراز کرد: کشاورزان در صورت داشتن محصول گندم باید به مراکز ثابت شاهرود و سمنان مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه میامی بزرگترین تولید کننده گندم استان سمنان است، افزود: خرید تضمینی گندم در استان سمنان به نرخ هر کیلوگرم ۲۵ هزار ریال انجام می‌شود و مشکلی برای خرید و انبار کردن گندم تولیدی استان وجود ندارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد