hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > فعالیت محلات آسیب‌پذیر استان سمنان رصد می‌شود

فعالیت محلات آسیب‌پذیر استان سمنان رصد می‌شود

مدیرکل بهزیستی سمنان بابیان اینکه فعالیت محلات آسیب‌پذیر استان رصد می‌شود، گفت: هدف از این اقدام کاهش آسیب‌ها و تقویت فضای اجتماعی جامعه است.

علیرضا ایزد پور بعدازظهر چهارشنبه در جلسه آموزشی رویشگری همیاران خانواده با مشارکت قرارگاه مردمی تحول اجتماعی استان به میزبانی اداره کل بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه فعالیت محلات آسیب‌پذیر استان سمنان رصد می‌شود، ابراز داشت: معتقدیم با پیشرفت در این محلات می‌توان ضمن ایجاد اعتماد بین خانواده‌ها در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداشت.

وی ضمن بیان اینکه کار محله محور، فعالیتی کلیدی بسیار سنگین، زنده و هوشمند است، افزود: در صورت وقفه در کار سلب اعتماد بین خانواده‌ها را به دنبال دارد لذا می‌بایست با دقت در این حوزه وارد شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه در کار محله محور تقویت فضای اجتماعی جامعه نیز در دستور کار است، ابراز داشت: با توجه به اینکه نقش خانواده در جامعه اساسی و کلیدی است لذا باید با نگاه استراتژیک به این مقوله نگریست که اجرایی شدن آن به‌کارگیری تمام قوا را می‌طلبد.

ایزد پور در ادامه تصریح کرد: شش عامل خانواده، محله، همسالان، محیط آموزشی، رسانه‌های گروهی، فضای مجازی و مطبوعات در تأثیرپذیری جامعه نقش دارد که اگر درست به آن ورود شود باهمت جهادی شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

وی بابیان اینکه توانمندسازی محلات نیازمند کار خوب در این حیطه است، افزود: قرارگاه مردمی تحول اجتماعی زیرمجموعه جبهه فرهنگی انقلابی استان به شمار می‌رود که طی سنوات اخیر فعالیت خود را به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح محلات آغاز کرده است و توانمند شدن محلات را در دستور کار خود دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد