hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بازدید از گاراژ کلانتر سمنان با هدف ایجاد گذر فرهنگ و هنر در این مکان

بازدید از گاراژ کلانتر سمنان با هدف ایجاد گذر فرهنگ و هنر در این مکان

شرایط و وضعیت گاراژ کلانتر سمنان با هدف ایجاد کذر فرهنگ و هنر در این مکان از سوی نمایندگان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرداری سمنان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ابوالفضل دلآرام معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه نماینده شهرداری سمنان و نیز متقاضی موسسه ایجاد گذر فرهنگی در این بازدید شرایط مکانی و وضعیت آن را برای استقرار گذر فرهنگ و هنر بررسی کردند.
دلآرام گفت: پس از بررسی این فضا در این بازدید مقرر شد پس از تکمیل و آماده شدن گاراژ کلانتر واقع در خیابان امام سمنان برای ایجاد گذر فرهنگ و هنر و استقرار کسب و کارهای فرهنگی برای بازدید مسوولان مرتبط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی تا پس از تایید این مکان، گذر فرهنگ و هنر در این مکان ایجاد شود.
گذرهای فرهنگ و هنر طرح ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با هدف رونق کسب و کارهای فرهنگی و تقویت اقتصاد هنر با همکاری شهرداریها در شهرهای کشور ایجاد می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر تسهیلات مناسب به موسسه های متقاضی و نیز صاحبن کسب و کارهای فرهنگی هنری اعطا می کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد