hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افتتاح شرکت صنعتی گیتی تامین صنعت در سمنان

افتتاح شرکت صنعتی گیتی تامین صنعت در سمنان

با حضور بابک دین پرست ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور شرکت صنعتی گیتی تامین صنعت ، تولید کننده انواع قطعات خودرو افتتاح شد .
به گزارش روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، بابک دین پرست ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در سومین برنامه ی کاری خود در دومین روز از سفر به استان سمنان شرکت صنعتی گیتی تامین صنعت در شهرک صنعتی سمنان را افتتاح کرد.
شرکت گیتی تامین صنعت در زمینی به وسعت ۴۶۲۰ متر مربع و زیر بنای ۱۷۴۲ متر مربع در شهرک صنعتی سمنان احداث و با تولید سالانه ۴۷۲۸۰۰۰دستگاه انواع سنسور خودرو برای مجموعا ۸۷ نفر شغل ایجاد نموده است .
کمبود نقدینگی جهت سرمایه در گردش ، مشکل تامین ارز و گشایش اعتبار و نیز تامین مواد اولیه و نوسانات قیمت ارز و قیمت داخلی از جمله مواردی بود که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر و مدیران این شرکت صنعتی قطعه ساز در استان سمنان بررسی و دستورات لازم جهت رفع مشکلات این مجموعه توسط معاون وزیر کشور صادر شد .
در این بازدید محسن صالحی‌نیا ، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و علیرضا شریفی نیا ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ، بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت‌ کشور را همراهی می کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد