hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نوراللهی: برای صعود، به برد نیاز داریم

نوراللهی: برای صعود، به برد نیاز داریم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ۲ دیدار ابتدایی یک امتیاز به دست آوردیم و برای اینکه از گروه‌مان صعود کنیم به برد در بازی‌های آینده نیاز داریم.
 احمد نوراللهی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر التعاون عربستان اظهار داشت: در ۲ دیدار ابتدایی یک امتیاز به دست آوردیم و برای اینکه از گروه‌مان صعود کنیم به برد در بازی‌های آینده نیاز داریم.
او افزود: باید برای این هدف بجنگیم و انگیزه لازم را هم برای این موضوع داریم. تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتیم و بازی با التعاون هم برای صعود تأثیرگذار است. ما هدف‌های بزرگ‌تری داریم، اما باید ابتدا از گروه‌مان صعود کنیم.
نوراللهی ادامه داد: در ادامه می‌جنگیم تا برای هواداران‌مان نتایج خوبی کسب کنیم و امیدوارم از گروه‌مان صعود کنیم.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا تجربه زیادی که دارند به این تیم کمک می‌کند یا خیر گفت: بازیکنان با تجربه داریم که در آن دوره حضور داشتند و امیدوارم این تجربه به ما کمک کند تا تیم مان موفق باشد. امیدوارم شروع قدرتمندانه‌ای داشته باشیم و امسال هم این اتفاق بیفتد. ما باید کنار هم باشیم و همه بازیکنان و کادر فنی کنار هم بجنگیم و شادی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.
نوراللهی در پایان گفت: آرزوی بزرگ ما قهرمانی آسیا است، اما این اتفاق ساده به دست نمی‌آید و باید تلاش کرد و زحمت کشید. امیدوارم با تلاش و کوشش هم به این موفقیت برسیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد