hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > حمایت از بخش خصوصی فعال در ایجاد اشتغال در حوزه فرهنگ و هنر

حمایت از بخش خصوصی فعال در ایجاد اشتغال در حوزه فرهنگ و هنر

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی، از فعالیت‌های بخش خصوصی که به امر مهم اشتغال‌زایی به حوزه فرهنگ و هنر کمک می‌کنند؛ حمایت می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رضا مهدیان در بازدید از کانون آگهی و تبلیغات زرین نقش شاهرود با تقدیر از فعالیت‌های این مجموعه گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود همواره حامی مجموعه‌هایی است که در چارچوب قانون به اشتغال‌زایی در کشور کمک می کنند.

وی افزود: کانون‌های تبلیغاتی با طراحی و اشتراک‌گذاری طرح‌های گرافیکی متناسب با نیاز جامعه؛ در ایام سوگواری اباعبدا...‌الحسین (ع) و پویش‌های مبارزه با کرونا فعالیت‌های چشمگیری از خود نشان دادند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود ادامه داد: کانون‌های تبلیغاتی با کمک به توسعه اقتصادی از طریق طراحی، چاپ و  بسته‌بندی محصولات و کالاهای تولیدی و ایجاد ارزش افزوده، توانستند سهمی در رفع نیازهای جامعه در روزهایی که با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم، داشته باشند.

مهران رزازان مدیر کانون آگهی و تبلیغاتی زرین‌نقش، نیز با ارائه گزارشی از فعالیت ها در حوزه تبلیغات محیطی در شهرستان شاهرود،  بخش‌های مختلف و تخصصی این مرکز را معرفی کرد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد