hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > حدادی‌فر: برای جبران نتایج فصل قبل فقط باید همدل باشیم

حدادی‌فر: برای جبران نتایج فصل قبل فقط باید همدل باشیم

قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: همه ما باید در یک مسیر جلو برویم و همدل باشیم تا موفق شویم.
قاسم حدادی‌فر، درباره انتخاب رحمان رضایی به‌عنوان سرمربی جدید ذوب‌آهن که با انتقادهای زیادی همراه بوده است، اظهار داشت: معمولاً انتخاب سرمربی بزرگ‌ترین چالش یک باشگاه است و هنگامی که سرمربی انتخاب می‌شود کارها طبق روال جلو می‌رود. به‌هرحال تصمیم باشگاه و هیئت مدیره این بود که رحمان رضایی انتخاب شود. ایشان بازیکن ذوب‌آهن بوده و از این تیم به اروپا رفته است. 
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان حمایت از سرمربی را برای تمامی اعضای تیم ضروری دانست و گفت: در مورد انتقاد یا برخی چیزهای دیگر که گفته می‌شود نظری ندارم و اعتقادم این است که همه ما باید در فصل جدید همدل باشیم تا نتایج فصل قبل را جبران کنیم.
وی در مورد حضور یک ایجنت در هیئت مدیره ذوب‌آهن و اینکه گفته می‌شود اکثر تصمیات را این ایجنت می‌گیرد، تأکید کرد: من نمی‌دانم منظور شما چیست و دوست هم ندارم در امور باشگاه دخالت کنم. حرف مهم من این است که تمام مجموعه ذوب‌آهن از جمله بازیکنان، مربیان، هیئت مدیره، هواداران و ... باید برای یک هدف تلاش کنیم و یکدل باشیم.
حدادی‌فر درباره اینکه مسئولان ذوب‌آهن بدون موافقت سرمربی اقدام به جذب یک بازیکن کرده‌اند، تصریح کرد: این چیزها به من مربوط نمی‌شود و اطلاعی هم ندارم. ما فصل گذشته خیلی بد نتیجه گرفتیم و اگر تیم حاشیه داشته باشد، قطعاً موفق نخواهد شد. همه ما باید در یک مسیر جلو برویم و همدل باشیم تا موفق شویم.
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به جدایی بازیکنان تأثیرگذار این تیم تصریح کرد: بازیکنانی که جدا شدند ستون تیم بودند و به‌هرحال حق انتخاب داشتند، هر چند که برای تیم هم خیلی زحمت کشیدند. چند بازیکن خوب هم به تیم ما اضافه شده‌اند و امیدوارم در فصل جدید با تیمی قوی وارد بازی‌ها شویم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد