hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > «کدخدامنشی» برای حل مشکل دو آزادکار حاشیه‌ساز

«کدخدامنشی» برای حل مشکل دو آزادکار حاشیه‌ساز

مسئولیت حل مشکل قرارداد دو آزادکار با دو تیم مختلف برای حضور در رقابتهای لیگ برتر، به جای کمیته لیگ فدراسیون کشتی به سرمربیان دو تیم شاکی و مدعی واگذار شد!
 حواشی عقد قرارداد عباس فروتن و نادر حاج آقانیا دو آزادکار تیم هیات کشتی قائمشهر با تیم استقلال در حالی همچنان مطرح است که رئیس فدراسیون کشتی هم به تازگی به این موضوع واکنش نشان داده است.
پس از انحلال تیم دریاچه ارومیه، کشتی‌گیران این تیم به باشگاه استقلال سوق داده شدند تا با توجیه انتقال قراردادهای رسمی از ارومیه به استقلال، این نفرات بتوانند با دوبنده باشگاه آبی‌پوش پایتخت به روی تشک لیگ بروند. سپس مشخص شد دو آزادکار تیم منحل شده ارومیه که رسما به تیم هیات کشتی قائمشهر قرارداد داشتند، به یکباره سر از تیم استقلال در آوردند!
عجیبتر اینکه قرارداد این دو آزادکار، در هر دو مورد با تیم قائمشهر و استقلال، بطور رسمی در کمیته لیگ فدراسیون کشتی به ثبت رسیده که این موضوع یک تخلف آشکار تلقی می شود.
به هر حال علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به تازگی به این موضوع واکنش نشان داده و حل اختلاف را به سرمربیان تیمهای درگیر، یعنی هیات کشتی قائمشهر و استقلال سپرده است. حال با توجه به گفته رئیس فدراسیون، مهدی تقوی و رضا یزدانی باید با کدخدامنشی، این تخلف کمیته لیگ در ثبت قرارداد دو آزادکار مذکور را حل و فصل کنند.
در واقع صورت مساله این پرونده، یعنی تخلف کمیته لیگ فدراسیون در خصوص ثبت قرارداد رسمی این دو آزادکار با دو تیم مختلف پاک شده و حالا توپ به زمین تیم‌های درگیر انداخته شده است!
از سوی دیگر پیکارهای لیگ کشتی آزاد از روز دهم مهرماه آغاز خواهد شد و مسئولان تیم های قائمشهر و استقلال باید تا آن زمان، در خصوص این دو آزادکار به تفاهم برسند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد