hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > سرمایه گذاری 300 میلیارد ریالی در تولید محصولات شیمیایی در سمنان

سرمایه گذاری 300 میلیارد ریالی در تولید محصولات شیمیایی در سمنان


معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در پنج ماه ابتدایی سال جاری در حدود 300 میلیارد ریال سرمایه گذاری در تولید محصولات شیمیایی انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، فرامرز محبوبی با بیان این مطلب افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ، 15 فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 300 میلیارد ریال در زمینه تولید مواد و محصولات شیمیایی در استان صادر شده است.

وی تصریح کرد: با صدور این تعداد پروانه بهره برداری زمینه اشتغال بیش از 150 نفر در استان فراهم شده است که در بین گروه های صنعتی که طی این مدت پروانه بهره برداری صادر شده است بیشترین میزان اشتغالزایی را دارا می باشد.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان سمنان اضافه کرد: در این مدت ، 62 فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری بالغ بر یکهزار و 860 میلیارد ریال برای بیش از 15 گروه صنعتی در استان صادر شده است که بیشترین آن مربوط به گروه های صنعتی شیمیایی ، لاستیک و پلاستیک ، محصولات غذایی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات است.

فرامرز محبوبی با اشاره به میزان اشتغال محقق شده در این مدت اظهار داشت: با صدور این تعداد پروانه بهره برداری ، در حدود 800 نفر در بخش صنعت استان مشغول به فعالیت شده اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد