hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > موفقیت کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان در مسابقات قرآنی وزارت نیرو در مرحله استانی

موفقیت کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان در مسابقات قرآنی وزارت نیرو در مرحله استانی

کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز ویژه کارکنان و همسر همکاران شرکت های وزارت نیرو در مرحله استانی خوش درخشیدند .

دبیر شورای فرهنگی شرکت توزیع برق استان گفت: این دوره از مسابقات که به صورت غیرحضوری و در شش رشته علوم قرآنی؛ قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، زبان آموزی، مفاهیم و تحقیق موضوعی و با حضور ۱۷۷ نفر از کارکنان و همسر همکاران شرکت های توزیع برق، آب منطقه ای، برق منطقه ای و آب و فاضلاب استان برگزار شد، ۱۰نفر از کارکنان این شرکت به موفقیت های ارزنده ای نایل شدند.

ابوالفضل همتی افزود : در رشته حفظ؛ محمدعلی نصیری و افسانه کریم زاده مقام های اول را از آن خود کردند.

وی با عنوان این که در رشته قرائت ترتیل؛ سعید کلانتری و سیدمحمود خاتمی در قسمت آقایان به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب نمودند یادآور شد: طاهره باقری و زینب سفیدیان در بخش خانم ها، به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد : در رشته قرائت تحقیق؛ فاطمه فریدونیان در بخش خواهران رتبه اول و محمد قدس، مقام سوم بخش برادران را به دست آوردند.

همتی اظهار داشت: در رشته تحقیق موضوعی؛ مهدی زمانی و مریم رحیمی، مقام های دوم بخش برادران و خواهران را کسب کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری آزمون از راه دور رشته های مفاهیم و زبان آموزی قرآن از سوی مرکز آموزشی گیلان، منتخبین این رشته ها نیز طی روزهای آتی معرفی خواهند شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد