hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > دیدار اعضای بسیج کارمندان استان با مهندس عباسپور مدیر تعاون روستایی استان سمنان

دیدار اعضای بسیج کارمندان استان با مهندس عباسپور مدیر تعاون روستایی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان؛ اعضا بسیج کارمندان استان به همراه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به مناسبت هفته تعاون با مدیر تعاون روستایی استان سمنان دیدار کردند.

در این دیدار دهرویه رئیس سازمان بسیج کارمندان با تقدیر از تلاش ها و زحمات کارکنان تعاون روستایی و اتحادیه ها و تعاونی ها بابت خدمت رسانی به مردیم شریف روستاها، کشاورزان و تولیدکنندگان بر افزایش بازدهی و خدمت رسانی با استفاده از نگرش و ظرفیت بسیج کارمندان و هم افزایی با امکانات شبکه تعاون روستایی در بخش کشاورزی تاکید کردند.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام قربانیان نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان با اشاره به مهاجرت مردم از روستا به شهرستان تاکید کرد و گفت: با رونق تعاونی ها و استفاده از ظرفیت بسیج می توان به شعار مهاجرت معکوس جامه عمل پوشاند.

عباسپور مدیر تعاون روستایی استان سمنان نیز ضمن خیرمقدم، گزارشی از اقدامات تعاون روستایی استان در سال جهش تولید و تلاش مستمر شبکه به منظور تامین نهاده های مورد نیاز کشاورزان و تولیدکنندگان و عدالت در توزیع نهاده های کشاورزی با نظارت مستمر بر فعالیت های تعاونی ها اشاره و تاکید کرد: تعاون روستایی استان همچنین با خرید محصولات کشاورزان و ایجاد زیرساخت ها و واحدهای فرآوری محصولات بحث اشتغال زایی را استفاده از ظرفیت های شبکه پیگیری و تاکنون به موفقیت هایی نیز در این زمینه دست یافته است.

در پایان جلسه از زحمات تعاون روستایی استان در کمک های چشمگیر داوطلبانه شبکه از جمله کمک های مومنانه، کمک به ارتقا سلامت مردم در مواجهه با کرونا و همکاری گسترده با بسیج استان با اهدا لوح، تقدیر شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد