hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > حمایت از تولیدات فرهنگی و هنری مورد توجه قرار گیرد

حمایت از تولیدات فرهنگی و هنری مورد توجه قرار گیرد

فعالان فرهنگ و هنر شهرستان گرمسار با تاکید بر وجود مشکلات در فعالیت های فرهنگی هنری، خواستار حمایت از آثار و تولیدات فرهنگی و هنری شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، برخی از مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری و فعالان حوزه فرهنگ و هنر در نشست با سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار به بیان دیدگاه های خود پرداختند و مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیت خود را بیان کردند.
ضرورت حمایت از موسسات فرهنگی هنری، حمایت دستگاه های اجرایی از هنرمندان بومی، ایجاد انجمن صنفی هنرمندان، ایجاد تعاونی مسکن هنرمندان، ضرورت بکارگیری مشاوران خوب و ادب شناس در حوزه مدیریت شهرستان، ضرورت حمایت از آثار فرهنگی و هنری به عنوان سرمایه های اقتصادی و فرهنگی و ایجاد شهرک سینمایی در گرمسار از خواسته ها و موارد مطرح شده توسط فعالان حوزه فرهنگ و هنر در این نشست بود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار نیز در نشست فعالان حوزه فرهنگ و هنر با سرپرست فرمانداری این شهرستان، ایجاد تحول محسوس در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری در جامعه را از ضرورت های مهم دانست.
نعمت الله قنبری نیکدل، با تجلیل از فعالان حوزه فرهنگ و هنر به خاطر داشتن دغدغه های فرهنگی یادآور شد: شهرستان گرمسار سرمایه ها و ظرفیتهای بسیار خوبی در عرصه های فرهنگی هنری دارد که میتوان با حمایت و ایجاد زمینه به فراخور موضوع دستاوردهای خوبی برای شهرستان رقم زد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد