hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌های آزاد کشور از ۲۹ شهریور

آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌های آزاد کشور از ۲۹ شهریور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: سال تحصیلی جدید دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور به صورت حضوری و غیر حضوری از ۲۹ شهریور آغاز می‌شود.
محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در مراسم بهره برداری از ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بندرخمیر گفت: سال تحصیلی جدید دانشگاه‌های آزاد از ۲۹ شهریور آغاز می‌شود و در صورت ادامه شیوع ویروس کرونا آماده اجرای طرح ۱۲ + ۴ هستیم.
طهرانچی افزود: بر اساس این طرح دانشجویان باید ۴ جلسه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در گروه‌های ۵ تا ۷ نفره در کلاس‌های درس حضور پیدا کنند و ۱۲ جلسه نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.
او گفت: جلسه‌های حضوری برای پرسش و پاسخ و آزمون‌های کلاسی برگزار می‌شود.
طهرانچی افزود:ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه آزاد بندر خمیر با بیش از ۲ هزار متر مربع زیربنا در ۴ طبقه ساخته شده و ظرفیت پذیرش ۲ هزار دانشجو در ۱۲ رشته کاردانی و کارشناسی را دارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در ادامه سفر خود به هرمزگان، کلنگ ساخت سرای نوآوری صنایع دریایی و فراساحل با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس را هم به زمین زد.
محمدمهدی طهرانچی گفت: با راه‌اندازی این مرکز، جوانان در بخش‌های مختلف ناوبری و صنایع دریایی و فراساحل به صورت عملی آموزش می‌بینند و از ایده‌های نو حمایت می‌شود.
طهرانچی افزود:سرای کشتی سازی و نوآوری محصولات دریایی در مجتمع ایزوایکو ایجاد می‌شود و بازار مصرف محصولات شرکت‌های دانش بنیانی که در این سرا مستقر می‌شوند، شرکت‌های زیرمجموعه ایزوایکو خواهند بود.
او گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با تمام توان در خدمت صنعت دریایی خواهد بود و شرکت‌های دانش بنیان ابزار، سیستم‌های ناوبری و تجهیزات مورد نیاز هر کشتی را خواهند ساخت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد