hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هیچ بدهی به بیمارستان‌های غیردولتی نداریم

هیچ بدهی به بیمارستان‌های غیردولتی نداریم

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان گفت: در حال حاضر ۹۱.۴ درصد پزشکان این استان از طریق الکترونیکی نسخه نویسی می کنند.
رضا ممتحن در حاشیه رزمایش سایبری بیمه سلامت که با مشارکت ۶ استان برگزار شد اظهار کرد: علاوه بر این این شاخص در مراکز پاراکلینیکی و داروخانه های استان سمنان به بیش از ۵۴ درصد رسیده است.

وی با ابراز خرسندی از رشد قابل توجه اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در بیمه سلامت این استان خاطرنشان کرد: نسخه نویسی الکترونیکی در رادیولوژی ها و آزمایشگاه های استان سمنان به ۱۰۰ درصد رسیده است.

مدیرکل بیمه سلامت گفت:خوشبختانه روند پرداختی ها در سال ۹۹ بسیار خوب است به طوری که در حال حاضر هیچگونه بدهی به مراکز غیردولتی، خیریه ها و مراکز غیردانشگاهی در استان نداریم.

وی از پرداخت طلب بخش سطح یک روستایی ها تا تیرماه ۹۹ خبر داد و گفت: تا کنون طلب همه مراکز و اسنادی که به دست ما در بیمه سلامت استان رسیده و نهایی شده، پرداخت شده است.

ممتحن با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۲ میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان از سوی بیمه سلامت استان به مراکز و موسسات طرف قراردادپرداخت شده اضافه کرد:  خوشبختانه برخلاف گذشته که همیشه بدهی هایی از قبل وجود داشت، در حال حاضر به استثنای طلب یک و نیم ماهه داروخانه ها، دیگر هیچگونه بدهی از سال قبل به بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی و غیردولتی نداریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد