hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > طاهری: از فروردین در گرمای اهواز تمرین می‌کنم که در لیگ کشتی بگیرم

طاهری: از فروردین در گرمای اهواز تمرین می‌کنم که در لیگ کشتی بگیرم

مدعی وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از بلاتکلیفی خود و دیگر اعضای تیم فولاد اکسین گلایه کرد.
رامین طاهری در مورد وضعیت مبهم تیم فولاد اکسین خوزستان برای شرکت در لیگ برتر فرنگی اظهار داشت: ما تا الان همه ماندیم تا برای فولاداکسین کشتی بگیریم، اما همه بلاتکلیف هستیم. بچه‌ها به من زنگ می‌زنند که تکلیف تیم چه شد، اما نه می‌گویند در لیگ هستند و نه انصراف قطعی می‌دهند. تیم‌های دیگر هم کشتی‌گیران مدنظرشان را جذب کرده‌اند. سرمربی می‌گوید دنبالش هست،  از آن طرف بچه‌های فدراسیون می‌گویند انصراف قطعی است. ما ماندیم و نمی‌دانیم باید چه کار کنیم.
وی با اشاره به بلاتکلیفی کشتی‌گیران این تیم، تصریح کرد: از تیم جهانی پارسال سه نفر عضو فولاد اکسین هستند. من، امین کاویانی‌نژاد و پویا ناصرپور هر سه به نورسلطان رفتیم. مهرداد مردانی هم عضو تیم ماست. تیم‌های دیگر با کشتی‌گیران مدنظرشان قرارداد بستند و وزن‌ها تکمیل شده است، اما ما هنوز نمی‌دانیم چه خواهد شد.
عضو تیم ملی فرنگی در جهانی 2019 تأکید کرد:‌ ایران مال، من را می‌خواست اما چون به فولاد اکسین قول داده بودم پیشنهاد این تیم را قبول نکردم. از سه چهار ماه پیش برای لیگ، به اهواز آمدم و در هوای گرم و شرجی اینجا تمرین می‌کنم، فقط هم به خاطر همراهی فولاد اکسین در لیگ. این همه اذیت شدیم که کشتی بگیریم. بعضی تیم‌ها می‌گویند ما پول می‌دهیم و کشتی نگیر اما گفتم دارم با این سختی از فروردین ماه تمرین می‌کنم که کشتی بگیرم و در یک مسابقه شرکت کنم، اما همه ما در فولاد اکسین بلاتکلیف هستیم.
رامین طاهری در خاتمه ابراز امیدواری کرد: امیدوارم مدیر ورزشی فولاد اکسین، شرایط حضور تیم در لیگ را فراهم کند. من چند روز پیش با او صحبت کردم و امیدوارم به تیم کمک کرده و مدیران دیگر را راضی کند. جدا از ما، پنج شش نفر از کشتی‌گیران اندیمشک هم هستند. بچه‌های ایذه هم منتظرند. همه ما نگاه‌مان به این تیم است که کشتی بگیریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد