hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > برگزاری نخستین جلسه ی شورای هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه سمنان / اعضای حقیقی شورا مشخص شدند

برگزاری نخستین جلسه ی شورای هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه سمنان / اعضای حقیقی شورا مشخص شدند

با تشکیل هسته ی اولیه ی شورای هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه سمنان نخستین جلسه ی این شورا به میزبانی دانشکده مهندسی عمران تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ حجت الاسلام حسین ذوالفقاری مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان در این نشست گفت : دانشگاه سمنان جزء نخستین دانشگاه های کشور است که شورای هم اندیشی در آن شکل گرفته و باید بر اساس اهداف پیش رو از جمله دوره های دانش افزایی و معرفت افزایی ، طرح ضیافت اندیشه و کرسی های آزاد اندیشی به صورت منظم تشکیل شود .
دکتر نصیری زرندی رییس دانشگاه سمنان هم بر استفاده حداکثری از توان و دانش اعضاء هیات علمی و نخبگان دانشگاه و سخنرانان و مدرسان این دوره ها با رویکرد بررسی و رفع مشکلات و مسایل روز جامعه تاکید کرد .
 دکتر قلهکی دبیر شورای هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه نیز گفت : گزینه های مختلف جهت انتخاب سه عضو حقیقی این شورا از طرف اعضاء حقوقی شورا پیشنهاد و در نهایت دکتر پروین رفیعی نیا ، دکتر امید رضایی فر و دکتر رحمان معرفت به عنوان اعضاء حقیقی شورا انتخاب شدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد