hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > رفع بیکاری از طریق تعاونی ها چاره جویی شود

رفع بیکاری از طریق تعاونی ها چاره جویی شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ابراز داشت: مسوولان برای تقویت اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری جوانان با رویکرد افزایش تعاونی‌ها بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار با مدیر و معاونین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان و جمعی از تعاونگران به مناسبت هفته تعاون، با اشاره به رسالت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: ایجاد اشتغال برای متقاضیان کاری بزرگ و عبادت محسوب می شود.

وی ادامه داد: تعاون به معنای کمک و مشورت است و فقط مربوط به کارهای اقتصادی نیست و کمک می‌تواند زبانی و پشتیبانی باشد.

امام جمعه سمنان با اشاره به نقش تعاونی ها برای اشتغالزایی در جامعه، خاطرنشان کرد: تعاونی ها در استان سنان باید تقویت شوند و توسعه یابند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تاکید کرد: حقوق کارگران به موقع پرداخت شود و مسوولان نیز بر عملکرد کارفرمایان به منظور حفظ حقوق کارگران نظارت داشته باشند.

آیت‌الله شاهچراغی با تاکید بر اینکه مسوولان باید به دنبال ایجاد اشتغال پایدار و همه‌روزه برای افراد جویای کار باشند، خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال موقت و روزانه  خوب است ولی اولویت باید ایجاد اشتغال پایدار باشد.

امام جمعه سمنان با اشاره به تقویت مهارت‌آموزی به منظور گره‌گشایی از مشکل بیکاری خاطرنشان کرد: مهارت آموزی برای ایجاد اشتغال حلال و پایدار در بین افراد بیکار مورد توجه قرار گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد