hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > دومین فراخوان «به این روایت» در حوزه هنری استان سمنان منتشر شد

دومین فراخوان «به این روایت» در حوزه هنری استان سمنان منتشر شد

ه گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، فراخوان دومین دوره یادداشت نویسی بر کتاب های تولیدی حوزه هنری استان سمنان با عنوان «به این روایت» از سوی دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری استان سمنان منتشر شد.
مسئول دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان سمنان با اعلام خبر فوق افزود: در دومین نوبت از برنامه «به این روایت»، کتاب «ساعت ها همه خوابند» نوشته حسینعلی جعفری، برای نگارش یادداشت ها انتخاب شده است.
مهدی زارع با اشاره به اینکه علاقمندان در سراسر کشور برای ارائه یادداشت های خود تا پایان مهر ماه 1399 فرصت دارند، گفت: در فرایند ارزیابی، سه اثر برتر، معرفی و از نگارندگان‌شان، قدردانی به عمل خواهد آمد.
وی بیان کرد: در برنامه «به این روایت» که به صورت دو ماهیانه برگزار می شود، هنرمندان، علاقمندان، نویسندگان، شاعران و منتقدان، یادداشت‌های خود را بر کتاب های تولیدی حوزه هنری استان که در قالب‌های مجموعه شعر، مجموعه داستان، رمان و پژوهش در رده سنی کودک و نوجوان و بزرگسال تا به حال به چاپ رسیده است و در هر دوره توسط این دفتر اعلام می گردد، ارائه خواهند کرد تا بعد از بررسی، برای معرفی آثار و تولیدات، در فضای مجازی، سایت حوزه هنری کشور و استان و خبرگزاری‌ها، مورد بهره برداری قرار گیرد.
شایان ذکر است، کتاب «ساعت ها همه خوابند» نوشته حسینعلی جعفری مجموعه داستان های کوتاه دفاع مقدس، از تولیدات دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری استان سمنان است که در 152 صفحه در سال 1390 توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.
علاقمندان به تهیه کتاب الکترونیک «ساعت ها همه خوابند» می توانند به سایت انتشارات سوره مهر به نشانیwww.sooremehr.ir مراجعه نمایند.
یادآور می شود در اولین نوبت از برنامه «به این روایت»، کتاب «به لهجه انگور» سروده حسن یعقوبی، برای نگارش یادداشت ها انتخاب شده بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد