hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > شورای فرهنگ عمومی استان سمنان برگزار شد

شورای فرهنگ عمومی استان سمنان برگزار شد

شورای فرهنگ عمومی استان سمنان روز یکشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و نیز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در این نشست که جمعی از مدیران و مسوولان فرهنگی و اجرایی استان سمنان حضور داشتند موضوعات مختلف از جمله چگونگی برگزاری آیین های عزاداری محرم در دوران کرونا، راههای تحکیم وحدت و همدلی در استان سمنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از پوستر اولین جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی (آهوان) رونمایی شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی با اشاره تاکید استاندار سمنان بر قرار گرفتن موضوع تقویت وحدت در استان سمنان گفت: راههای عملی تحکیم وحدت و همدلی باید در استان سمنان بررسی و در دستور کار قرار گیرد.
فرشید فلاح، از تدوین و ارائه دستور کارهای شورای فرهنگ عمومی این استان خبر داد و گفت: این دستورکارها به پیشنهاد اعضا به دبیرخانه این شورا ارائه و توسط کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی اولویت بندی شده که در سالجاری به تدریج در دستور کار نشست های این شورا قرار خواهد گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان این دستورکارها را مشتمل بر 28 مورد بیان کرد.
در این نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گزارشی از نحوه عزاداری های محرم ارائه کرد و مدیرکل صدا و سیما به همراه رییس دانشگاه سمنان نیز دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص راههای تحکیم وحدت و همدلی در استان و مواردی که موجب خدشه وارد شدن به این وحدت است را بیان کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد