hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > نفرات برتر مسابقات اوقاف شرق استان سمنان معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات اوقاف شرق استان سمنان معرفی شدند

مسئول روابط عمومی اوقاف سمنان از معرفی نفرات برتر مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در شرق استان خبر داد و گفت: این مرحله به صورت مجازی برگزار شد.
بهنام مطلبی با بیان اینکه برترین‌های قرآنی شرق استان مشخص شدند، ابراز کرد: این مرحله به صورت شهرستانی و برای چهل و سومین بار با عنوان مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه شرق استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و نفرات برتر برای راه‌یابی به مرحله استانی مشخص شدند.
وی با بیان اینکه هر یک از داوطلبان برای حضور در این مسابقه به صورت مجزا با رعایت مسائل بهداشتی و همچنین زمان بندی مشخص شده از قبل، در مکان آزمون حضور یافته و فیلم تلاوت و یا مسابقه آن‌ها اخذ و سپس در اختیار داوران قرار گرفته است، افزود: بعد از اتمام اجراها در شهرستان‌های شاهرود، دامغان، میامی و بخش بسطام، هیئت داوران نفرات برتر هر بخش را مشخص کردند.
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان درباره آخرین نتایج به دست آمده در این رقابت‌ها، توضیح داد: سید یوسف حسینی رتبه اول رشته قرائت، غلامرضا دهملائیان رتبه دوم، عبدالحمید علیزاده مقدم و ابوالفضل مطواعی رتبه‌های اول و دوم رشته ترتیل و قربان علیان نژادی رتبه اول حفظ پنج جز برادران را به دست آوردند و در این رشته سید مهدی جوادیان دوم شد، در رشته اذان برادران نیز مرتضی خادم موفق به کسب رتبه برتر شرق استان شد.
مطلبی با بیان اینکه در بخش خواهران نیز زهرا مؤذن نژاد، فاطمه محمدخانی و فاطمه علیان نفرات اول تا سوم حفظ کل قرآن خواهران منطقه شرق استان شدند، تاکید داشت: در رشته قرائت تحقیق شرق استان فاطمه حاجی کمالی در مقام اول و مطهره کبیریان راد در مقام دوم قرار گرفت از سوی دیگر در رشته ترتیل خواهران، سمیه جعفری نفر اول، فاطمه کرمانی نفر دوم و زهرا شایان پور نفر سوم مسابقات منطقه شرق استان شدند.
وی افزود: زهرا جعفری، زهرا کرمانی و فاطمه رسمیان به ترتیب نفرات برتر رشته حفظ ۲۰ جز خواهران شدند و زینب اصغر زاده، زهرا وارثی و فاطمه غریب بلوک نفرات اول تا سوم حفظ ۱۰ جز و طاهره وارثی نفر اول حفظ پنج جز، زینب عبداللهی و زینب رعیت نفرات دوم و سوم این رشته شدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد